poniedziałek, 24 lutego 2014

♥5 Moje ulubione kanały na You Tube!

Siemankoo! <3
Szisiaj wracam do Was z nowym postem! Bd on o moich ulubionych kanałach ma You Tube <3
Zapraszam:
1. littlemooonster96
Dziewczyna która nagrywa filmiki o modzie i nie tylko :) Można tam znaleźć niekosmetycznych ulubieńców, haul'e, vlogi oraz filmiki z koncertów na których była :)
2. lucyandlucy1
Lucy mieszka w Norwegii, ale nagrywa po polsku :) Jest bardzo optymistyczna i wesoła :D Nagrywa o modzie, urodzie i nie tylko.
3. reZigiusz
Jego kanał jest o grach :) Najwięcej filmików jest o minecrafcie ( przepraszam ale nw czy dobrze to odmieniłam xD ), ale gra też w GTA V, Slendera, Battlefield, SimCity i wiele innych :) Polecam jego kanał gdyż filmiki są bardzo śmieszne i fajnie się je ogląda :)
4. AbstrachujeTV
Filmiki o tematyce humorystycznej :) Jeśli Wam się nudzi, macie zły dzień lub chcecie się pośmiać to polecam Wam zajrzeć :D
5. AbstrachujePLUS
Abstrachuje zza kulis! Jeszcze śmieszniejsi :D
6. Szparagi
Żeńska wersja Abstrachuje :)
7. AdBuster
Filmiki na tym kanale pokazują jak bardzo reklamy nas okłamują. Są tu pokazane różne testy, aby sprawdzić wiarygodność i prawidłowe działanie produktu :)
8. ssarusska
Dziewczyna pochodzi z USA, ale nagrywa po polsku :) Jej filmiki są ciekawe i oglądając je nie będziesz się nudzić :) Nagrywa ona o modzie, urodzie i nie tylko! :3
9. zmianoholiczka
Zmianocholiczka! Nagrywa o wszystkim co związane z ubraniami i kosmetykami. Oczywiście ma też filmiki o innej tematyce :) Jest bardzo pozytywną osobą, a jej filmiki są inspirujące!
10. OneDirectionVEVO
Moje aniołki <3

Na dzisiaj to tyle! Mam nadzieję że znaleźliście tutaj coś ciekawego dla siebie ^^
Pa :*

2 komentarze:

  1. lubimy te same kanały + na prawdę ciekawy blog, będę zaglądać, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujee <3 Na pewno do cb wpadne ;)

    OdpowiedzUsuń