środa, 5 lutego 2014

♥2 Feerie!

Hej!
Dzisiaj pokaże Wam parę rad jak przetrwać zimę i w co się ubrać :) Będzie to dość dłuugi post więc nie przedłużajmy. Zapraszam!
#Rady
1. Ciepły napój. 
Może to być herbata, kawa lub kakao :3 Ja osobiście pije wszystkie trzy. Jeśli chodzi o herbatę to polecam owocową na tą porę roku. Wolisz kakao? Nie polecam tych sztucznych z Nesquik'a itp. tylko prawdziwe, gorzkie kakao. Jest o niebo lepsze :) Oczywiście słodzone ;)
2. Ciepłe ubranie.
Lubię zimę tylko dlatego że mogę ubierać swetry, ciepłe skarpetki i spać pod ciepłą kołdrą caaaały dzień. Kto tego nie lubi? No, ale ciepły ubiór to podstawa. Szalik, czapka, rękawiczki, swetry, kurtki itp. Pamiętajcie że nie musi być modnie ważne żeby było Wam ciepło i komfortowo :D
3. Zdrowe odżywianie.
Podczas zimy łatwo przytyć, ale możemy tego uniknąć! Jak? To proste! Codzienne śniadania dają dużo energii na cały dzień. Wypijcie herbatkę i zjedzcie jakieś kanapki, płatki z mlekiem albo musli :) Zaopatrzcie się w dużą ilość warzyw i owoców, a słodycze odstawcie na bok. Uwierzcie mi, nic nie utyjecie, a nawet schudniecie!
To tyle jeśli chodzi o rady :)

12 komentarzy:

  1. Mi się już skończyły ferie :(
    Bluza z mopsem świetna! :))
    Bardzo fajny blog,
    Obserwuję!

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa :) Mam nadzieję że blog się rozkręci! Też z chęciom cię zaobserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie mam ferie.
    Bardzo fajny blog.

    Może wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. w zimie chyba najbardziej lubię ten kubek gorącej harbaty/czekolady kocyk i dobrą książkę :)
    sciszto.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy to lubi...To jest najlepsze w zimie :)

      Usuń
  5. Ostatnia bluza jest śliczna *.*
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciepla herbata to moj niezbednik;d
    obserwuje:* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bluzyyy *.*
    http://passionworldalices.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń